måndag 27 oktober 2008

Äntligen här - och äntligen skor!

Som ett dåligt samvete i själen har mailet från Maria legat och gnagt i inboxen. "Måste skapa ett konto och skriva något", har jag tänkt ett bra tag nu. Så nu är det dags - jag är med på vår gemensamma blogg.
Imorgon får Hia skor igen så jag kan komma igång och börja rida. Efter närmare tre månader av (nästan bara) vila är jag duktigt sugen på att komma igång, men vi får väl se vad som händer med de lösa benbitarna. De upptäcktes på röntgen i augusti och det känns bra att veta att de finns där. Hellre visshet än ovisshet! Stöter jag på problem i ridningen så blir det ett nytt veterinärbesök på Ale och vidare utredning.
God natt!

1 kommentar:

Liza Friberg sa...

hahaha... ! God Natt??? :-)

Det var roligt att du sätter igång Hia, hoppas att det går bra!